Simya34 evet hamile kaldım canm şuan 31. Haftamdayım bana bu hormon testini yapan prof tu hamile kalamaZsın sen dedi olmaz dedi sonuçlarımın hepsini aldım özel de bir dr a gittim gösterdim neden hamile kalmayasın dedi oturdu konuştu benimle keyfine bak dedi adetin geçince gel dedi adetim geçmeden test yaptım pozitif çıktı