Sera00 38. Haftada sezeryan olucam fakat sanki bebek her an aşağıdan çıkacakmış gibi bir baski var.Yurumek imkansız kasiklarim aciyor. 38 i bekler mi bebek bilmiyorum. Sizdeki şikayetler neler?
frigyalikibele Sera00 Ben zorlaniyorum artık her bakımdan . Tuvalet çıkma, sırt ağrısı, ayak şişmesi , bebeğin kasılması , çabuk yorulma , nefes darlığı, mide yanması , oturma kalkma herşey zorlaştı. 8 ay geçti 15 gün geçmiyor sanki . Sinirlerim bozuk 😏
MucizeAnnesi3545 Sera00 bende 36 haftalığım 38de sezeryan olucam. Aynı senin gbi asagıdan cıkcakmış gbi hissediyorum. Uyku gördüğün gbi yok. Hep tuvalete gidip geliym işte durumlar byle cnm
Essdmr Sera00 Tuvalete sefer etmekten, otururken biannda alt tarafıma bişey batmasından, yatakta sağdan sola bile dönmenin eziyet olmasından çok yoruldum artık 😬😬
Sakli 35 +0 benim bugün ara da bir bel ağrısı oluyor sabırsızlıkla bebeğimi bekliyorum Rabbim.hepimize kolay doğumlar nasip etsin🤲
Nesexx 35+2 deyim mide yanması hat safhada aşağı basınç falan yok sadece oturup kalkarken biraz sızlıyor sanki dün nst ye girdim sancı falanda yok