alchn Ben 30 haftalık hamileyim bugun öyle bir sancim ağrım oldu ki aralıksız dedim acba yalancı sancımi baktim hic geçmiyor ne kadar dinlensemde acile gittim önce ultrsyon sonra uzun bir âlet vardo onla altan baktı sonra çatıya aldi dedi erken doğum için açılma olabilir baktı dedi açılma yok nts den sancim cıktı serum verdiler tekrar nts baktilar biraz cok az sancim vardi dedi ler eğer yine siddlernirse suyun gelirse hemen acile gel bugun birde magnezyum ilaci verdo kesin kullan diye bende eve geldim bebegim yine karnimda gerilyo hafif hafif sancim oluyo korkuyorum neden böyle cok erken değil mi 30 da dedom neden böyle oldu sancim neden varmis doktar içeriği bilemeyiz dedi böyle cevap mu olur erken doğum gec bebeğim sağlığı iç in korkuyorum acba normal mi Anneler q☹