Esrelf Esraa55 kendi kadın doğum doktorunuz kan istiyor. Randevuya gerek yok. 1 tüp kan veriyorsunuz sadece.
Esilaseher Canım doktoruna gidince seni yönlendiriyor zaten kan veriyorsun ve ultrasonda bkiliyo ben ultrasonda bakılan ayrı bir bölüm var oraya gidip randevu almıştım