ftscebeci71 37+4 Fazlasıyla hareketli ve ben ilk defa bunu yaşıyorum yani bu kadar hareketli olmasını ilk kez görüyorum dün geceden şimdi ye kadar maşallah pek hareketli. Aranızda bunu yaşıyan var mııı?🙄
Tgckync ftscebeci71 suanda ayni durumdayim sabah 6da uyandim hareketleriyle saat 21.00 oldu hala kipir kipir artik içim bulaniyo canim yaniyo gercekten cok yoruluyorum bazen dayanamiyorum diye aglayasim geliyo 😞
duygusm ftscebeci71 Bir arkadaşım benzer bir durum yaşamıştı. Bebek birden aşırı hareket etmeye başlamış. Doktoru da bu durumları da önemseriz diyerek hemen kontrole çağırmıştı. Tabi bu hareketlilik nereye kadar normal hangi noktadan sonra dikkat gerektiriyor bilemiyorum. Ama doktora bir danışmakta da fayda olabilir.
Elisatubis ftscebeci71 ben 6 aylık hamileyim bebeğim çok hareketli Cerrahpaşa araştırmaya gidiyorum kontrole her gitmemde aşırı hareketli diyor bende anormal bi durummu bu dedim doktor hayır bebeğin hareketli olmasını isteriz bu sağlıklı olduğunu gösteriyor dedi benimde içim rahatladı
ftscebeci71 Hatice_mustafa Hmm bilmiyordum bende miniğimiii özledim doğsaydııı kavuşayımm😌 Amin canım hepimizin bebeği sağlıkla gelsin🙏🏻
duygusm ftscebeci71 Kendinizi üzmeyin lütfen, ben sadece bunu duymuş olduğum için ne olur ne olmaz diye yazdım 🌸 endişe edecek bir durum olduğunu düşünmüyorum, Allah sağlıkla kavuştursun bebeğinize 🙏🏻
ftscebeci71 duygusm Çok sağolunn Allah razı olsun açıklama yapmanız bile rahatlattı beni🙏🏻 Amiiin cemil cümlemiziii 🤰🏻🌸