Angelaa Göğüs ucum hiç yok göğüs ucu cikaricilar var hiç kullanan varmı daha çok küçüğüz ama ileride Allah izin verirse bebeğimi sağlıkla kucağıma alirsam en büyük sorunum olacağını düşünüyorum
Neslihancoskun Angelaa daha küçükmüş canım çıkar belki benimde öyle hemen çıkmadı şuan 30+5 deyiz ancak belirginleşmeye başladı
Kayabusra35 Angelaa canım benimde hiç yoktu avucunun içine krem al gögsünü ovala o şekilde çıkar ben öyle yaptım şuan 35+1 oldum bebekte çekerse iyice çıkıcak diye temenni ediyorum
Ummugulsum_44 Angelaa ben 10 un içindeyim sadece büyüdü sanki başka değişiklik yok cabım ucu filan yok daha bende de
Neslihancoskun Angelaa göğüs ucu silikonları oluyor doğumda onu kullanabilirsin yada enjektorle yapılan bi yöntem var youtube de bulabilirsin videolarını ama bunları doğumdan sonra denemeni tavsiye ederim
Angelaa Neslihancoskun yengem doğum yapmıştı onunda ucu yoktu o silikonlardan aldı ama bebek cekemedi ondan yani olmadı memnun kalmadı o yzden bilemiyorum ne yapacagimi