Busrakorkmaz1616 hiç endişe etme canım gerçekten bunlar normal şeyler bak doktorun bile herşey normal demiş içini ferah tut canım ilk 3 ay böyle olmasının normal olduğunu söylüyor doktor bebek tam yerleşince inşallah sende bende rahatlarız canım rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️