Beyzaelik Aşırı derece de vücudum yanıyor ama ateşim normalmiş iştahım Yok burnum tıkalı her tarafım ağrıyor. Bir an önce geçmesi için ne yapmalıyım serumda verdi doktor (parol). Ama bana mısın demedi 🤔🤔
bilges Beyzaelik bende 20 haftalığım ıkı gündür oleyım .. Vücudum acayıp kırgın bogazlarım acıyo kasınıyo hapta kullanmak ıstemıyorum doktor verse bıle napıcam bılmem. İştahım da kesıldı. Ihlamuruda doktorum onermıyo günde bır çay brdagı falan Önerılerı olan varsa bende durım burda😊😔