Aykam123 Kızlar bir şey sorucam, komik ola bilir, amma Ben bu sabah göbek deliği ile, rahmin olduğu yerin ortasında 3_4dafa vıbrasyon gibi, çok hafif, sıkıca bastırdıkta hiss ede bildiyim haraketlenme vardı. Dedim damarımdır, sonra bağırsakıardır dedim. Gün boyu aklıma da gelmedi, şimdi yine uzanmışdım, aynısını hiss etdim. Ola bilirmi?
azizeguneyy Aykam123 malesef bebek değildir o bende aynı şeyleri hissettiğimde doktoruma söylemiştim doktorun gülmüştü bana bebek olması imkansız iç organlarının hareketlerini bebek sanıyosundur oda çok normal psikolojiktir dedi
Aykam123 azizeguneyy vallahi ben de saf biri değilim, bana da komik geldi de ilk önce. Sonra dedim sorayım. Bebeğimin ilk haraketlerine bağırsaklarımdır demeyim))))))))