Seymasezer Of eşimle benim vardiyamız ayrı ben sabah gidip erken geliyorum eşimde bu hafta geç gidip gece 12 de geliyor. Yine deprem olmuş tamda uyuyodum. Korkudan şimdi ne uyuyabiliyorum nede baska bisey yapabiliyorum esenyurttayım ne benm nede onun ailesi yakınımızda yok :/
Lale00 Seymasezer canim senin ki 12 de geliyomus benimki sabaha kadar vardiyada bizde gebzedeyiz benimde kimsem yok burda gidecek allah yardimcimiz olsun
Ozlemsel84 Seymasezer Canım benim korkma diyecem bende İskinin orda oturuyorum bende korktum annem var allahtan eşimde geldi ama yinede korkuyor insan rabbim yardımcımız olsun dua edelim başka elden bişey gelmiyor ki 😞😞
Deletedmom0098 Seymasezer korkma canım İstanbulda olmadı Yalovada oldu sadece bazı ilçeler hissetmiş dua edelim Allah yardım eder