Umutlubirkadin bizim 78 gün kaldı tabi sezeryan olacam bi hafta daha erken olur fakat bana göre daha çok varmış gibi geliyo hiç geçmiyor desem yeridir..şikayetler saymakla bitmez kaşıntı varisler sürekli tuvalete gitmek..mide yanması en kötüsü uykusuzluk uykusuz kalınca yorgun ve tembel de oluyorum..hayırlısı ile geçsin..