Duyguugyud canım sakın üzülme Rabbim hakkında hayırlısını versin bende boş gebelik geçirdim 10 haftalıkken kürtaj oldum 2 ay bekle dedi beklemedim bir ay sonda tekrar hamile kaldm yollarıda açıyor çabuk hamile kalırsın Allahın izniyle şimdi 4 yaşında oğlum üzülme ve umutsuzluğa kapılma eğer boş veya kalbi durmuşsa sağlıksız demekki böylesi daha hayırlısymış hakkımda de ve strese girme 🤲🏻