Nzlkca Bu beşiği aldık dün. Evde bi kuralım sorun var mı diye bakalım dedik. Müzik ve titreşim kutusunun nasıl çalıştığını anlayamadım. Kullanan ya da alan var mı acaba aranızda?
Nzlkca Doğuma bir ay var diye Kurduktan sonra söktük. 650 liraya aldık. İsmiyle aratırsan görselini bulursun😊
Ummugulsum_44 Nzlkca şimdi baktım canım teşekkür ederim ☺️ bu tarz daha uygun biliyor musun ben montesseri alıcam bunlara bu kadar para vermek istemiyorum
Nesiii Nzlkca tornavidayla iç tarafını açın 3 pil gerekiyor,sonra telefondan bağlanıp şarkı açacaksanız kabloyu takın kendi müziklerini kullanacaksanız kabloyu çıkarın ☺️
Nesiii Nzlkca var 10 tane sanırım müzik var,kabloyu takmassanız kayıtlı müzikleri dinleyebilirsiniz☺️