Ap300817 Kızlar bugün 20+3 haftalık olduk ama hala hissedemedim bir tane de kaybım var pazartesi doktora gittim detaylı ultrasona girdim çok şükür hersey yolundaydı ama ben neden hissedemiyorum 😏
Herseyimoldun Pandabekleyenanne 22+3 üm 20 haftayken hissediodum cok güzel bu aralar biraz hissedemiorum özellikle 3 gündür cok hissetmiorum
Ezgice 20+2 birkaç kıpırdanma dışında belirgin bir hareket hissedemedim bende tekme atmaya kıyamıyorlar demekki 🙈 Doktor bizede normal her şeyi ama aheste aheste vuruyor demişti 😂
Eceveannesi Ap300817 bende çok hissetmiyorum dün detayliya girdim doktorum bebek çok hareketli dedi benim.plesenta aşağı ywrlesmis o yüzden hareket az hissedersin dedi korkma bişey olmaz allah in izni ile 👍👍👍
Neslihancoskun Ap300817 olabiliyor öyle canım ben 18 de hissetmeye başladım ilk bebeğim olmasına rağmen ama ablam 3. Bebeği 22 de ancak hissedebildi kişiden kişiye değişiyor dert etme doktor sıkıntı olsa söylerdi zaten