Dilek42 Merhaba bayanlar ben 34. Haftalık hamileyim. Bebeğimi son ultrason görüntüsünde iri gördüler ve şeker yüklemesi yapmak istediler. Yaptırdım tam sınırda olduğumu söylediler . Sizin bildiğiniz bu değerler kaç olmalı ve benim durumumu yaşayanınız oldumu? Değerlerim aç karnına 92 glükozdan bir saat 146 çıktı.
1dem Dilek42 değeri bilmiyorum ama benimde yüksek çıkmıştı. Doğum yapana kadar çatı şekersiz içmiştim 😐 yani tatlı şeyler tüketmemeye çalıştım çokta kötü bişey değil korkma yani
Dilek42 1dem çayı hep şekersiz içen biriyim hamilelikte de tatlıdan nefret ettiğim kadar başka bişeyden nefret etmedim sadece bebeğin iri olmasından endişe ettiler