azizeguneyy Doğuma yakın görme kaybı yaşanıyormuş. Tanıdık ablalarımada sordum onlarda hamileliğin son ayları görme kaybı yaşamışlar kimiside yaşamıyormuş. Sorum şu doğumdan ne kadar zaman sonra bu görme kaybı geçecek? Evimi temizlemek istiyorum eşim ben temizlerim sen otur diyor ama bende kendi evimi temizlemek istiyorum diyorum. Fakat yerleri bile bulanık görüyorum temizlik yapamıyorum. Doğumdan ne kadar zaman sonra geçer?
Belindaa azizeguneyy Ay acaba daha neler duyacağım 🤦♀️🤷♀️ Görme kaybı mı oluyomuş gerçekten o kadar da doğum yapan kadın var etrafımda hiç öyle bişey duymamıştım daha önce 🙆♀️
Canmoglm azizeguneyy yaaa geçer mi Cidden ben de görmüyorum diye söylenip duruyorum ona göre doktora gidicem yalnız değilmişim🤭
CansuDRY azizeguneyy Benim tam tersine kızımda gözlerim o kadar iyi görmeye başlamıştı ki numaralı lenslerimi kullanmayı bırakmıştım. Doğumdan 4-5 ay sonra yeniden lense başlamıştım. Şaşırdım sizin durumunuza. İnşallah uzun sürmez.
Biryabanci1 azizeguneyy Canım normal normal😅 bende bulanık görmeye başladım 34+5 im uygulamada da söylüyor geçici diyor 🤷🏼♀️ aşırı yok ama bulanıklık var yani
azizeguneyy Belindaa bende kendim yaşayana kadar bilmiyorum böyle bir şeyi sonra doğum yapmış ablalarıma sordum onlarda onayladı 🤷🏻♀️
azizeguneyy Canmoglm bana herkes normal dedi doğumdan sonra geçer dediler ama çok sinir bozucu cidden her yeri bulanık görüyorum ya 🤦🏻♀️😓
Belindaa azizeguneyy Allah Allah hiç duymadım daha önce hamilelik neler yapıyomuş öyle ya 😂 geçmiş olsun..🙏
Canmoglm azizeguneyy bugün desenli bi koltuk gördüm koltuk desenleri resmen hareket ediyordu kafayı yicem🤣 zaten minibüs yazılarını okuyamıyorum ışıklı Televizyon falan 🤦🏼♀️
azizeguneyy Canmoglm al bendende o kadar valla yalnız olmadığım için sevindim bacım bi tek ben yaşıyorum sandım bu görme kaybını😂
lalbrk Sadece görme kaybı değil bildiğim kadarıyla tüm duyu organlarında azalma oluyor hatta beyin de bir miktar küçülme olduğu için hafızasal azalma da yaşanabiliyormuş. Bunların hepsi Doğumla birlikte ortadan kalkan durumlar diye okumuştum ben.
BhrBrfn Bende 34 haftalıgım 5.katta oturuyorum normalde yoldan gecen herseyı net gorurken suan bulanık goruyorum bende doktora gtcem gozlerımde sorun var dıyıp duruyordumkı gozlerımle alakalı hıc problemım yok .Ama nolduysa su 32 33 haftalarda basladı.Normalmıs demekki😊
Deletedmom133 azizeguneyy gözde bulanıklık oluyor onu biliyorum da o derce bilmiyordum ama hamilelikte yaşanan sıkıntılar genelde doğumda 1 ay kadar sürede geçiyor benim uyuşukluk vardı parmaklarda gözlerde bulanıklık 3 haftada geçti geçer inşallah canım seninde
Ygtbbk azizeguneyy bnde duyma kaybı yaşıyorum 😔seninki daha zormuş söylenen şeyi hemen anliyamiyorum tekrar ettiriyorum
azizeguneyy Ygtbbk vallaha çok zor bacım telefondkai yazıları bile zlr görüyorjm etrafı karanlık görüyorum geçecek inşallah