Semaadnansemiz 17+4 cü haftadayim ve bugun terminim var cinsiyetini ögrenicez 😍 dua edin canlar 💗 yerimde duramiorum cok heycanlimiyim ne 😂
Cemoss Semaadnansemiz ahh ahh bende ogrenebilsem keske 😣 12. Haftadan beri gidiyorum ama yok acmyor bacaklarnı 😀
Semaadnansemiz Iremsu yok cnm ben almanyada kaliorum turkiyeyeyle aramizda 2 saat varya oglenden sonra 5 de terminim
Semaadnansemiz bebiss1 düsseldorf danim canim evet ilk bebisimiz😍 saat gercekden dolmak bilmior ya 😂 bide diorum insallah gosterir gostermesse ben cildiririm 😂
Semaadnansemiz ErvaVeBebegi ilk gostertermedi kiz sandik iki kere saha bakdik buyuk bir ihtimalle erkek dedi 😍
Esesli Cemoss şey diyen oluyor mu merak ediyorum. Göstermiyorsa kızdır 😀 hemen öyle derler. Benim kesem göründü Bebek görünmedi karından. Kaynanam diyor ki göstermiyor acaba kız mı 🤣🤣dedim daha dur Bebek 6 haftalık ne kızı ne erkeği
Semaadnansemiz Esesli 6 haftalikken ikisininde organlari daha ayni gozukur 😂 evet buyuklerimiz biraz ihtimal yurutuo oyle 😂
bebiss1 bende inanmiyodum ona basima geldi kizimizda göstermiyodu kendini dogruymus dedim bende gec ögrendiydim kizimii oglumu erken ögrenmistim