Ozgeeeozge Kızlar bilgisi olan yada yaşayan varsa yardımcı olabilir mi? Kan testine göre 4.5 haftalık hamileyim az önce kontrolden çıktım kese oluşmuş ama bebeği göremiyorum dedi doktor iburamin kullanmıştım soguk algınlığına ilk hafta bilmeden bebeğin oluşumunu belki engellemiş olabilir haftaya gel bir daha bakalım görebilecek miyiz dedi bu arada vajinal da baktı yine göremedi bebeği bu durumu yaşayan bilgisi olan var mi şimdi hamile değil miyim :(
busraaammm Ozgeeeozge daha çok erken bebek genel de 6. Haftadan sonra görülmeye başlanıyor ... acele etmeyin rahat olun
Cnsakf Ozgeeeozge bende hamileliğimin5. Haftamda öğrendim ve ağır grip geçiriyordum kullanmadığım ilaç yoktu. Doktora gittim kese vardı sadece bazı bebekler 7 8 . Haftada gözükür dedi. 7. Haftamızda gördük bebeğimizi
Kumsalinannesii Ozgeeeozge endişelenme hemen benimde öyle oldu boş gebelik DİE düşündük Dr nadirde olsa yaşanıyor 10 gün sonra tekrar bakalım demişti görmüştük ins seninkiside sağlıklıdır canım. Geç döllenme olduğunda olabiliyor
Ozgeeeozge Kızlar çok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz o kadar mutluyken birden bunlari duymak çok üzücü oldu insallah 1hafta sonra bende bebeğimi görürüm ☹️☹️☹️ilknuryzc1 Ay_se1334 Mrymgl Ilknur93nur Kumsalinannesii
Ilknur93nur Ozgeeeozge bende aynı durumu yaşadım ve bebek gözüktü .bi kaç gün sonra tekrar gidince bebeği görürsünüz inşaaallah
Mrymgl Acele etme canım daha küçük bende bebeğime hamileyken ameliyat olmustum bilmeden ameliyattan 20 gün sonra fark ettik 7 haftalık hamileymisim içini ferah tut Allah’ın izni ile o da canlanır geç döllenmede olabilir dikkatli ol sadece 😊allah kucağına almayı nasıl etsin
Ay_se1334 Endişelenme cnm bnm 4 haftalıktı keseyi bile götemedi sadece kanda vardı 7. Haftada keseyide bebeği de gördük kalp atışını da duyduk üstelik bnde bilmeden ağır bi kas gevşetici ilacı almıştm şimdi 4 aylık. Bebeğim
ilknuryzc1 Ozgeeeozge benimkinide göremediler 4 5 haftalıkken. 6.haftada gördük kalbide atmaya başlamış dedi dr
Asiye_ Ozgeeeozge bende yeni öğrendim 4.5 haftalıkmış doktor keseyi gördü ama kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi durum bende de aynı