Ncyncy Adet olcakmışsın gibi sürekli bir ağrı 5+1 hala o ağrılar devam ediyor ara ara kramp giriyor. Sadece karnım değil kolum bacaklarım sırtım boynum ağrıyor hep ara ara . Mide bulantısı,kokuya aşırı hassasiyet , ilk bir haftalık falanken popomu silerken kan gelmesi çok korkmuştum bu ne şimdi diye 😬😬sürekli uyku hali,hiçbirşey yapmak istememek,sürekli küçük ve ve büyük tuvaletinin gelmesi . Hazımsızlık, offff erkenden hepsini yaşadım yaşıyorum . 😬😬🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😊😊 Bugün hormon testi oldum bakalım yarın alıcam sonucu. Sürekli karın ağrısı geriyor beni biraz..
Sinemmdru Ncyncy evet o karın ağrısı yerleşme ağrısı zaten yerleşince ağrılar azalıcak hatta geçecek diyebilirim henüz çok yeni 5 haftalık yerleşme tutunma aşamaları
miine Ncyncy bebek yerleştiği icin kasık ve karin agrın normal bnmde öyle olmuştu ama akıntı veya kahverengi leke yada kanama olursa mutlaka doktora görün
Ncyncy miine çok şükür şuan öyle bi leke falan olmadı.Allahım korusun tüm bebişleri 🙏🏻🙏🏻 Çok teşekkür ederim. Henüz yeni yeni öğrenmeye başlıyorum bişeyler
miine Ncyncy Amin Rabbim tüm bebislerimizi korusun ❣ bnmde ilk gebeligim bnde yavaş yavaş öğreniyorum 🤗