Buseeeee Ben varım. Elevit Pronatal ve GynoTardyferon kullanıyorum. Kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum ama erken haftalarda başladım kullanmaya. Hiç bir yan etkisini görmedim ikisinin de. Kilo yapar dediler 38+4 üm, toplamda 13 kilo aldım ki çok normal. Demir hapını da sabah kahvaltıdan bir saat önce içip yatıyorum yine, mide bulantısı vs. yapmadı hiç bende. Umarım sizde de yapmaz.