Sedakara İnternetten anne bebek bakım cantası alanlar var mi?hangisi siteden aldınız memnun kaldınız mı
Gamizz Sedakara ben instagramdan https://instagram.com/canta.vadisi?igshid=54q8ecis1tfx aldım sipariş verdim ertesi gün elime ulaştı kesinle kaliteli ve çok ilgililer
Asu20 Sedakara trendyol dan almıstım gayet memnunum. 170 liradan 100e düşmusyu. Sonrasında 80 e düstu.
HGC Ben de bakıyorum ama hiç kaliteli gelmiyorlar bana, dışı yağmur geçirmez olsun, içinin kumaşı kaliteli olsun yırtılmasın hemen diyorum ama nedense hiç bulamadım🤔
Mervemehr Ben de thepack marka aldım. 2 haftadır doğum yaptım ben kullanıyorum çantayı yani deneyimledim. Koyu gri aldım. İçi kocaman. Dışı da keten çok güzel. İçinden büyük termos için uzun kılıf da çıktı kalemlik tarzı yine fermuarlı. İçinde fermuar var bölmeler var bebeğimin tüm eşyalarını hatta benim eşyalarımı cüzdanımı falan aldı. Sadece şu en öndeki folyolu biberon koyma yerlerinden memnun kalmadım. Yani biberonu sıcak falan tutmadı işe yaramıyo hiç.