1miniginannesi Kızımı normal doğumla dünyaya getirdim kendi sancımla doğum yaptığım için bebek doğar doğmaz rahatlıyorsun ama suni sancı veridiklerinde doğumdan sonra da sancıların hemen kesilmiyor devam ediyor diyenler var. Şimdi ikinci hamileliğim gerek duyacak mıyım suni sancıya bilmiyorum ama tecrübesi olanlara sormak istedim söyledikleri gibi suni sancının doğumdan sonra da etkisi devam ediyor mu acaba ?
Ezgib 1miniginannesi nasil devam ediyormuş 😅kendi sancinla ayni yani bebek çıkınca rahatlik hissi zaten sanci bebek kendi ittrince oluyor cocuk cikinca ne ittiriyormuşta sanci devam ediyormuş 😬12 saat suni sancıyla doğurdum şükür
Livask 1miniginannesi doğumdan sonra devam eden sancı anca dikiş sancısı falandır. Suni sancı da o kadar korkulacak bişey değil. Abartanlara kulak asmayın.
Ceyda28 1miniginannesi alakası yok suni sancınon etkiside normal sancı gibi çocuk çıkana kadar kendini korkutma tatlım doğumdan sonra devam ediyor diye birşey yok.
R_abia 1miniginannesi Suni sancıyla doğum yaptım. Hiç öyle bişey olmadı. Bebek çıktığı andan itibaren normal hayatıma döndüm. Doğumhaneden güle oynaya yüreyerek çıktım 😁