egecandeniz ilk gebeliğimde tetanoz olmadığım için sağlık ocağına gitmedim. Gebeliği de bildirmedim. Doğum yaptığımda bebeğin aşıları için gittim. Neden gebeligi bildirmedin dediler. Aşı olmayacağım ve takibimi de doktorum düzenli yaptığı için gerek duymadım dedim. Kaydı da açtılar sorun olmadı. Şimdi ikinciye hamileyim. Öğrendiğimde sağlık ocağına gidip gebeligi bildirdim. Aşı dışında da zaten çağırmadılar