Bambaman
Kızlar selam,dr um hep kabız olma der.ben tüp bebek hamilesiyim progestan kullanmayı 12. Haftada bıraktık o günden beri rahat çıkıyorum tuvalete.fakat bugun ishal olmuşum😰dr uma yazdım cvp bekliyorum ama sizlerede sormak istedim.progesteron seviyesi düştükçe ishal olunurmuş.bilgisi olan varmı telaş yaptım