tugce_2501 Sizde durumlar nasıl kızlar benim 2 cm acilmam var düzenli sancimda cıktı ama sancıların siddetinde artış yok
Esma_davut tugce_2501 39+4 olduk hâlâ bekliyoruz ne zaman gelecek diye 😊 hiçbir doğum belirtim de yok doktor 41 e kadar yolu var dedi o kadar beklemek istemiyorum Allah yardımcımız olsun 🤲
tugce_2501 Esma_davut mecvur bekliyorsun valla bende pazartesi 41 olucam pazartesiye kadar gelmezse hazırlıklı gel yatış dedi 🤷♀️🤰