Kızlar bugün çatlamayı gördüm öncesinde gün aşırı devam ettik 6 ekim 8 ekim ve bugün 10 ekim değerlendirmé var. Artık bekleme zamanı başlayabilir mi çünkü yumurta çatladıktan sonra 24 saat yaşıyormuş, spermde 3 ile 5 gün yaşıyormuş zaten. Olursa olur olmazsa olmaz 😊 Yarın değerlendirmeye gerek var mı ?
https://eksiup.com/p/er258192e4cp