hilaldg300
26 haftalığız bugün uyandığımdan beri inanılmaz bir bel ve kasık ağrım var resmen regl ağrısı gibi .haraket edince hafifliyor yatınca daha çok ağrıyor geçtiğimiz cuma muayenemde doktor erken doğum riskimin olmadığınıda söyledi normal mi yoksa korkup hastaneye gitmeliyim yaşayan varmı 😔