Mihri23 Merhaba hanımlar. 24+1 haftalık hamileyim ve bebeğimin bazı hareketlerini vajinamda hissediyorum ve lavaboya gitme ihtiyacı duyuyorum normal mi sizce ? Cuma kontrolüm var doktorada soracağım ama erken doğum vs olur diye korkuyorum
defne55 Mihri23 ben en başından sürekli kasıklarda vajinada hissediyorum canım hep aşağıdaydı bebeğim 35 haftalık olacağız hiç sorunum yok merak etme bisey olmaz
ShrBkr Mihri23 bende 24+4 üm ve 2-3 haftadır gündüz belli zamanlarda vajinamda hissediyordum doktoruma sordum normal dedi ayakları aşağıda olduğu zamanlar öyle oluyormuş
Mihri23 Teşekkürler hanımlar. Evet ayakları aşağıda olduğu için öyle hissediyormuşum içim rahatladı :)