Bkm2398 ahh ya o kadar iyi anlıyorum ki seni. markette deterjan şampuan reyonlarından çıkmayan ben hamılelıgımin 4.ayına kadar tiksindım. Banyoya gırer girmez kusuyordum, duşakabıne kusmuşlugum var maalesef 😐 5dk bile sürmuyordu banyom allahtan ilk 3 ay kışa denk gelmişti. İnşallah senın hemen gecer canım 🙏 biz dogduk 21 gunluguz🙏💓