03mutluluk03
12 haftalık hamileyim Aşırı derecede kabızlık problemi yaşıyorum duphalac kullanıyorum doktorum önerdi ama 1 aydır 3 güne bir kabız oluyorum çok rahatsızım çok fazla mide bulantısı iştahsızlık oluyor 2 haftada 4 kilo verdim ne yapmalıyım birde sarı akıntım geliyor kaşıntı oluyor