Merhaba. Dogumuma 1 hafta kaldi. Henuz bebek arabasi almadim. Travel almak istemiyorum. O yuzden cift yonlu puset bakiyorum.
Kraft neon 2 yonlu bebek arabasi baktim. Sizce nasil? Kullananiniz var mi? Onemli olan cift yonlu kullanabilmem yeni dogandan itibaren kullanabilmem ruzgarligi yagmurlugu olmasi onemli. Yardim eder misiniz
https://www.kraftbaby.com/neon-iki-yonlu-bebek-arabasi