Elif_sahra60 Kızlar slm bugün şeker yüklemesi yapıldı. 24+3 olduk 140 1 saat sonra 200 2 saat sonra 140 çıktı doktorum normal dedi. Tecrübeli anneler sizce nasıl
Nzlkca Elif_sahra60 24. Haftamda yaptırdım bende. Açlık şekerim 83 çıktı. 50mg yüklemeden sonra 152 çıktı dahiliyeye yönlendirdi benim doktorum.
Lindam Elif_sahra60 Açlık sınırı 60 90 arası 1.ci saat. En fazla 180 2.ci saat. En fazla 140 olmalı canım
Zeynepegee Elif_sahra60 bnm açlık 74 tokluk 180 çıktı 50 Gr yüklemeden de aynısı çıkınca dahiliye ye yönlendirme yapti şeker takibi yapıyorum dyetsyen diyet verdi bı hafta Dr uyguluyorum açlık 100 altı tokluk 140 altı olmalı ddi Dr m
Kubraaas @Elif_sahra60 normal olmasa doktor söylemez miydi? Tamam merak ediyor olabilirsiniz ama normal demiş yani. Güvenmediğiniz için mi soruyorsunuz?
Elif_sahra60 Kubraaas güvenmemek degil de deyit etmek diyelim ilk hamileligim ve yaşayan insanlardan fikir alıyorum
Ruhsuz Ben de yaptırdım bugun ben 10 haftalık hamileyim daha önce 4 kayıp oldugu için doktora erken yapalım dedim tamam dedi ama benim sonuç kötü çıktı Açlık 92, 75 gr içtim 1 saat sonra 231 2 saat sonra 54 Çok dengesiz çıktı diyete başladık hayırlısı bakalım cok üzüldüm, ailede de akrabalarda da hiç yok şeker
Elif_sahra60 Ruhsuz doktorum normal oldugunu söyledi fakat benim annem şeker hastası genetik olarak yatkınlıgım var onun icin biraz panik yapıyorum
buse3590 merhaba.bu hafta içinde bende yaptırdım.drum alternatif tıp için kongrelere giden mecbur kalmadıkça ilaç yazmayan biri.bana tavsiye ettirdiği için yaptırdım.75gr glikoz içtim.içmeden önce glikoz bakıldı.80 çıktı.içtikten sonra 1.saat 140,2.saat 84 çıktı. normal şekerin dedi.burada önemli olan şeylerden biri 50mi 75mi yaptırdığın.genel olarak bir referans aralığı yok çünkü.her ikisi içinde referans aralıkları başka.ona göre değerlendirmeni tavsiye ederim.bu konu ile iligili ayrıca internette çok güzel yazılar var.