Essslina herkesin hikayesi farklı canım cesaretin varsa denemeye değer çünkü oluyor ve bitiyor bi anda
Beni kan tutar bir yerim kesilse tansiyonum düşer bayılırım burnum kanasa fenalaşırım bi yerde kaza görsem hiç bakamam ama normal doğumu denemeyi çok istedim kendi sınırlarımı zorladığımı düşünüyorum kolay mıydı kesinlikle değildi ama herkesin ağrı eşiği de doğum süreci de farklı
Dün korse almaya gittik doğum yaptığımdan bahsettim korse gösterdi o beden sıkar dikişini dedi bende normal doğum yaptım dedim bu kadar kısa sürede ayaklanınca sezaryen olduğunu düşünmüş
Ha tabi çok çok zorlu doğum süreçlerini de okudum burda onu tercih etmektense sezaryen tercih edilir mi edilir ama işte insan ne yaşayacağını da bilemiyor