sevdicek Edanurrr valla benim de hep öyleydi 26larda falan başladım göbek deliğimin üstünde her gittiğimde soruyordum doktora ayaklarını koymuş kaşık bölgene o yüzden orda hissediyosun dedi merak etme yani 😊
Hem25 Edanurrr canım simdi bebek orda aslında ama ayaklar asagıda oldugu icin en cok hareket onlardan hissedildigi icin öle oluyor yoksa göbek kısmında elleri var zaten ☺️ Cenin pozisyonunda ya bebis