Merhaba anneler sizlere sorum şu bugün hastaneye gittim ve anti rubella lgm sonucum 0,97 ile şüpheli pozitif cikti normalde 0~0,8 arasi olmaliymis. Doktor tekrar tahlil yapti. Böyle birseyle karsilasan var mi cok endiseliyim. Bana ve bebegime dua edin nolur cok üzülüyorum 😢💔