ikranrcakr Kızlar bu Ankara da Özel duru tıp merkezi hakkında bir bilginiz var mı Ben test yaptırdım orada iki kere bir sonucu görüyorum ve dün de yaptırdım negatif diyor adet olmadım midemde değişik şeyler oluyor idrar testi yapıyorum 2 çizgi biri silik anlamadım kendi kendimi ümitlendiriyorum herhalde acaba kadın doğuma gidip baktırsam mı alttan ya bebek var gibi hissediyorum yok diyemiyorum ne bilim sanki bişey var beni bağlayan kendime
Kaderylmz Biraz daha bekle 1 hafta daha canım benımde kanda cıkmadı teste senın belirtigin gibiydi biri net diğeri silik alttan ta bakılma bence
ikranrcakr Kaderylmz inşallah 4 tane idrar testi yaptım iki çizgi var biri silik kan verdim yok aradan 1 hafta geçti idrar testi tekrar yine aynı silik çizgi kanda 0.100