Sevilay_dvc Eliffumutt aciklik var demis ama icine sinmediyse bi baska doktora gorun ayni seyleri derse kendi doktoruna git canim yarin sabahtan çik baska dr ye git
Eliffumutt Sevilay_dvc bende öyle düşünüyorum başka bi doktora gidicem o da aynı şeyi söylerse tekrar kendi doktoruma gidicem
Annevebebisi Eliffumutt bana çok erken normal yapmamak için bahane geldi açıkçası. Normal takıntılı biri değilim yanlış anlaşılmasın ama. Kilosu artsa bile ne kadar fazlalaşabilir en çok. Başka bi sıkıntınız var mı?
CinarBaykal Eliffumutt Doktorun gördüğü farklı bir durum var mıdır bilemiyorum tabiki ama sadece bu sebep doğumu başlatmak için doğru gelmedi. Farklı bir doktora daha görünmekte fayda olacaktır.
Eliffumutt CinarBaykal suyu her şeyi normaldi sadece 3 cm açıklık varmış ara ara da düzensiz sancılarım var pazartesi başka doktora gidicem
Lalemm86 Eliffumutt 2600 bence çok rahat doğurursun normal ben 3600 kiloyu normal doğurdum normalde yapım zayıf 4 kilo olursa doktor bana sezeryan olur dedi
Bilgeeferhat Eliffumutt ben 39. Haftada kontrole gittiğimde 3560 gr dedi kilosunu açıklığım olduğu için yatışım yapıldı gece doğum yaptım 2810 doğdu yani ultrasonda fazla çıkabiliyor bence başka doktora gidin doktor uğraşmak istememiş