shrbrk
hatırlarsanız hem çalışıyorum hemde baş ağrısı cekiyorum demiştim. demir ilaci+folik asit almaya basladim. halsizlik ve bas agrim kalktı ortadan. doktora öncesinde göründüm baş agrim var demedim. bana direkt ilaci yazdi. bende kullanmaya başladığımda ağrılarım uyku halim halsizlgim kesildi. eğer 17.haftalarda bunu çeken varsa doktorunuza görünün. ama benim gibi unutmayın. anlatın😄 vucuttaki bazi vitamin eksiklerinden dolayi bosyere gunluk hayatinizi mahvetmeyin.saglicakla kalin😊