Ksenanur Çakmak erdem hastanesi Kadriye Şener hanıma giden var mı hiç aramız da birde o hastaneden mennunmusunuz
Ksenanur Bende yasemin hanıma gidiyordum ama Kadriye hanım da hem yengem de sağlık ocağında ki gebelik takibimi yapan ebem Kadriye hanım da doğum yaptı çok memnun kaldılar çok ilgili bir doktor
Annesinincenneti Ben kadriye hanıma gidiyorum canım. Bakıldığı zaman ilgili gibi gözüküyor ana değil. Ben 28 haftalık hamileyim değiştirmeyi düşünüyorum açıkçası. Sebebi şu hala bana ne zaman Doğum yapabilirim tahmini olarak bile söylemedi, millet soruyor sezeryanmı normal mi bu haftalar da doktorlar genel de söylüyormuş hiç söylemedi. İlaçları ben soruyorum o hangi ilacı kullanacağımı bile söylemedi hep ben sordum ve ben aşırı kilo aldım zayıf hamile kaldım birden çok kilo aldım ben söyledim sizce de çok kilo almadım mı diye öyle kontrol etti diyet vermedi vitamin haplarımı kesti. Bilemiyorum ben tavsiye etmiyorum.