Elif388 Merhaba ben 19 haftalik hamileyim 3-4 gundur daga cok olmaya basladi boyle icimde kabarciklar oluyor misir patliyor gibi hani karninizda gaz olurda guruldar siser gbi oyle oluyor ama gaz degil bu bebegin belirtilerimi bebegimi hissetmeyi cok istyorum