Lsbebisim kusma ve halsizlik çoğu gebede görülen bir şeymiş o yüzden benim doktor kansızlığa bağlamadı ben ilk 3 ay her gün kustum yemek 5dk zor dururdu midemde bir günde kesildi sonrası ise sadece halsizlikle devam ettik ama canlıydım yani yataktan kalkamayacak kadar değildim. İşte şeker yüklemesinin yapıldığı gün bayıldım. Açlık ve üzerine gelen şekerle birlikte 🤷🏽♀️ 1-2haftadır da özellikle akşamları çarpıntılarım nefes kesiyor doktorum yeteri kadar kan olmadığı için pompalama işleminde boşluk oluyor o sebeple yaşıyorsun bunları demişti bir dahaki randevuda kardiyolojiye gönderecekti ama bir sonraki randevu gelmeden dün yolda bayılmışım hastanede nstye bağladılar,kardiyalojlar kalp ritmimi ölçü,serum ,tahlil bir sürü şey. Bir hafta sonra da kadın doğuma geleceksin gözetimli dediler 🤷🏽♀️ Yoruldum artık iyice kötüleşiyorum