Syma95 Kizlar bugun idrar testinde idrar yoli enfeksiyonu oldugunu soyledi doktor 11+4 deyim antibiyotik verdi kullanmam gerekirmis. Mecbur kullanicam sanirim. Aranizda kullanan var mi :/
Aysebkr1258 Syma95 hamileliğim boyunca çok kez idrar yolu enfeksiyonuna yakalandım ve kullandım eğer doktorun verdiyse kullan tabiki