Hlyldz 12+6 doktor henüz belli olmaz cinsiyeti küçük dedi bi fikri olan var mı ???? Heyecanlıyız da 🙈 https://eksiup.com/p/d3257840x64t
Uzumcuk Saglıkla,sıhhatle,zamanında Allah kucagınıza almanızı nasip etsin.Benim doktorum cıkıntı yukarı dogru yani capraz gibi ise erkek,düz ise kız demisti bize.☺️ Bana sanki yukarı gibi geldi,eger dogru yere bakıyorsam.