ttugg
Beta hcg değerim 2 katı artıyordu doktorum 3 kere test yaptırdı güzel artman var ultrosona gir dedi normalde cuma günü girecektim ama çarşamba akşamı kan geldi kırmızı renkte sonra kahverengimsi renk geldi doktorum yarın ultrosona gir dedi. bugün beta hcg testi yaptırdık sayı artması çokta içaçıcı değil 😔😔 2000 olması gerekirken 1100lerde değerim. Cumartesi tekrardan beta hcg testi yaptıracam. Doktor artışların %50 olmuş dedi ve umutlu da konuşmadı. Bu şekilde değerleri olup düşük yapmadan sağlıklı gebelik yaşayan var mı kafam allak bullak 😭😭😭😭😔