hndgkct Gullcha benim de yarın 28. Günüm sabırsızlıkla bekliyorum regl olucak gibiyim kasık ağrısı karın ağrısı var ama bir Umut bekliyorum 🤲☺️
hndgkct Gullcha benim de göğüs hassasiyetim var dokununca falan genel acı oluyor ve adet olucakmışım gibi belirtilerim birde bugün çok halsiz hissettim kendimi belkide psikolojik olabilir 🙏
Civcivim_34 hndgkct olmaya bilirsiniz hamile kalmış olduğunuzda bile aynı adet olucak gibi ağrıları hissediyorsunuz ben de hasta olucam diye beklerken hamile olduğumu öğrendim
Gullcha hndgkct adetine kac gun kaldi canim 2 mi 3 mu 😍 valla benim 8 gun kaldi belirtimde yok acikcasi sende ne zaman basladi
Sirinnozdemrr hndgkct ya o bende var 16sı. Benim de regl günüm nedeni ne acaba ama hamileyim 2 haftalık kan testi yaptırdım
hndgkct Civcivim_34 inşallah canım herkes öyle diyor belirtilerin aynı olduğunu söylüyorlar inşallah bende hamişimdir🙏
hndgkct Gullcha benim yarın adet olmam gerekiyor canım 28 günü hiç geçmedi geçen ay 27 gün de oldum ama genelde 28. Gün oluyorum bakalım yarın olmazsam hemen kan vermeye gidiceğim 🙏
hndgkct Gullcha tabiki bu ay pek umutlu değilim çünkü reglm bitikten sonra 3 4 gün beraber olabildik daha sonra eşimin görevi nedeniyle beraber değildik ama bazı kişilerde regl bitikten sonra tutmuş Oyüzden belli olmaz diye beklemedeyim 😏😊
Emr Benimde 5 gün var :) belirti kasıklarım batıyor ara ara kramp şeklinde normalde adete yakın böyle olmazdm beklemedym..
Gullcha Emr canim valla benimde yan taraftaki bel kemilerime sizlama giriyor kasiklarimda bazen yururken saniyelik agri oluyo ama bilemedim goguslerim şis ama ucu falan agrir derler ucunda agri yok geneli şiş ve dokununca agriyor 😊
Emr Gullcha benimde öyle gögsüm agrım her ay genelde olur benm biraz uçları yanıyor gibi değişk birşey inş piakolojk değildir hayırlısı olsun hakkımızda ;)
Gullcha Nur_05 ah insallah yerlesme kanamasidir canim bende olmadi 8 gun var benimde 😊 baska belirtin varmi
Nur_05 Gullcha 6 . Gün sol kasigima bıçak saplantıyı gibi oldu aralıklarla ertesi gün damla halinde gelmiş ve kaşıklarım agriyo inş. Öyledir canim🙏
Bernayksl hndgkct Benimde öyle olmuştu 27. Gün olmaya baslardim 2 gün gecikti çıktı kan testinden ama biraz leke geldi çok az ama 27. Gün sonra hiç bse gelmedi şimdi 10 haftalık olduk darısı size olsun 🙂🙂
Sabiugur Benim adetime 7 gün var ama 2 gün ard arda 4 test yaptım hepside çift çizgi hamileyimmm bu yüzden heyecanla beklemiyorum 😅 darısı başınızaa🤗😊
Emr Sabiugur hayırlı olsun güzel anne adayı ;) amin inş Rabbim isteyen herkese nasip etsin erken gebelik testi mi yaptn belirtin var mı ?