altungillerr Merhaba güzel hamişler, ben 29+5 haftalık hamileyim geçen doktora gittim ve suyumun azaldığını söyledi ve baskı var dedi hemen nst ye aldılar şükür acil bir şey çıkmadı 2 hafta sonrasına randevu verdi bolca su içmemi ve istirahat etmemi söyledi . Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu sizce düzenli su tüketildiğinde sağlıklı beslenildiğinde normale döner mi. Bi fikri veya tecrübesi olan var mı ?
Sghslove Bende de su azalmış ve aşağıya baskı varmış 31+1im . Suyu yeterli ama öncesine göre az dedi ve nstde bir şey çıkmadı. İstirahat et çalışma dedi yalnızca . İnşallah zamanında sağ salim doğsun yavrularımız 🙏🏻
altungillerr Sghslove inşallah canım 😓 havuç suyu sıkıp iç ben araştırdım şimdi o iyi geliyormuş çok fazla değil ama 2 gün üst üste sabah akşam içsek dengelenirmiş
Sghslove altungillerr teşekkür ederim canım bakayım içeyim bende. 😔 ödüm kopuyor erken doğacak diye. Rabbim evladımızla sınamasın bizi 🙏🏻