CerenD-28 benim de oldu bir gün bekledim ben çok kusuyordum o yüzden daha kötü oluyordum. Ertesi gün kanama oldu ama kendi kendine durmuştu tabi hemen acile gittim iğne vurdular ve progestan hap başladık ondan sonra 12. Haftaya kadar kullanmıştım sizde gidin ihmal etmeyin ama kendinizi korkutmasın bunlar olabiliyor normal