Kelebeekk Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ 18 haftalık gebeyim çalışıyorum masa başında, akşama doğru karnım inanılmaz geriliyor ve taş gibi oluyor bu durumu yaşayan var mı aranızda?
Cgclskn Kelebeekk Ben yaşıyorum bazen cok sert oluyor bazen de yumuşuyor. Ve arada iğne batıyor sanki içerden yarın doktora gidicem. 19 haftalığım bende 😊
Aygnrbasak Kelebeekk ben 25 haftalık gebeyim benim de ayni belirtiler var progestan başlandı ve proluton iğne vuruldum erken doğum tehdidine karşı
Kelebeekk Cgclskn bakalım sizin doktorunuz ne diyecek? Bende şimdi doktoruma yazdım, normal olduğunu söyledi. Magnezyum alabilirsiniz dedi🤷🏻♀️
Cgclskn Badevehande ilk gebelik olunca bide uzun zamandır doktora gitmeyince insan cok panikliyor. Yanı su 19 hafta nasıl geçti bir ben bir allah bilir.
Mervesbaby Normal benim doktorum da magnezyum dedi. Bir de benim mideden de dolayı. Azıcık birşey geldiğimde davul gibi şişip geriliyorum. O yüzden yatmadan en az 2-3 saat önce ağzıma birşeyler atmayı bırakıyorum. Yoksa uyuyamıyorum da.
Kelebeekk Mervesbaby evet bende çok yiyemiyorum deli gibi şişkinlik yapıyor oda🥺 hayırlısıyla kucağımıza alalımda unutalım bu güzel zorlukları 🙏🏻