360604 valla tek bildiğim bu minikler sonuçta fabrika çıkışlı değil. Hepsi aynı dönem aynı boy kilo vs olması imkansız. Üç aşağı beş yukarı olunca tedbir amaçlı büyük küçük diyo doktorlar. Ben hiç takmıyorum tek isteğim sağlıkla doğsun ama bazıları üzülüyor benimki seninkine göre zayıf mı kaldı diye. Bence doktor sağlıklı dedikten sonra 3 kg doğan da 4 doğanda bir ayda hemen hemen aynı kiloda oluyo.