Kubranur21
Selamun Aleykum kizlar 34+4um bugün bebegin basi bayağı aşağıda risk var evde uzanmaya çalışıyorum progestan kullanıyorum günde bir . Bugün vajinanın hemen üstünde hatta vajina üst kisminda tek noktada agri oluyor sık sik vajinal kasintimda var günlerdir geçmeyen hatta sabah yoğurt sürdüm kaşıntı dursun diye vajinaya. kafam karıştı şimdi sizlerdede oluyormu arkadaşlar böyle agrilar